اخرین وداع

میگن اشنایی یه اتفاقه و جدایی یه قانون ممکنه ما بتونیم این جدا شدن را به تاخیر بندازیم ولی جدایی حتمی هستش

دیگه نمی تونم به این فکر کنم که کاری که مریم کرده رو فارموش کنم چون وجود خودش باعث میشه همه چیز جلوی چشمم تکرار بشه پس بهتره مریم و این ماجرا رو برای همیشه با هم فراموش کنم

می خوام این آخرین پست من باشه می خوام همه چیز رو فراموش کنم

پس خدا نگهدار برای همیشه

نظرات 1 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com


salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد