سلام

بازم سلام نمی دونم چه طوری بهت بگم چقدردوست دارکم

ولی مریم تو با من چی کار کردی چی کار کردی با زندگیمون چی کار کردی هان تا حالا به این فکر کردی چرا من اینقدر بهت گیر می دادم چرا اینقدر حساس بودم دیدی چقدر می نتر سیدم از این که از دستت بدم چقدر حساس بودم از این که از دستتت بدم می ترسیدم که دیگران تو رو از من بگیرن ولی تو خودت خودت رو از من گرفتی خنده داره بعضی از مواقع آدم زورش میگیره منم زورم گرفته شاید باور نکنی  چقدر زورم میاد از این که چقدر به این راحتی از دستت دادم آخه چقدر  راحت از دستت دادم همیشه فکر میکردم باید حواس دیگران رو داشتهب ابشم برای این که از دستت ندم ولس حالا می فهمم که چه اشتباه بزرگی کردم باید حواس تو رو داشتم که به این راحتی از دستت ندم

نمی دونم چجرا اینقدر مشروب خوردم شاید باور نکنی جلوی چشمای خودم رونمی بینم

می دونی به چی فکرمیکردم که به این روز افتادم به عصر های روز جمعه یادته چه اوضاعی بدداشتم اسخارج ........... که من انجاتم میدادم تو تنها کاری می کردی این بود که به . میداید برای نسب مریم تو منو داغون کردی بزگرتین بلایی که می تونستی بر سر من آوردی اونم دور شدن از من بود

مریم خیلی ازت دور شدم چرا اینقدر دور چرا آخه چرا آخه

مریم بخدا حاضر بودم هر کاری برات بکنم بیشر از این که جونم رو برات فدا کنم این کارو می کردم ولی حالا چی حتی برای دیدن همدیگه تردید داریم

مریم بخدا دیوانه وار دوست دارم کاش این اجازه رو بهم نداده بودی که اینقدر دوست داشته باشم  اخه من چار اینقدر باید دوست داشته باشم آره اونایی که برات می نوشتم همش درست بود بهم میگفتی چرا اینقدر چرت و رذت می نویسید یک ساعت دوسم داری و یک ساعت ازم متنفری بخدا مریم اینقدر  دسوت دارم که حد و خساب نداره اینقدر خاطرت رو می خوام که به حساب نمیاد ولی هیچ دیلل و چیزی برای اون نمی بینم اونو خارج از عقل خودم می دون

بخدا مریم دوست دارم فقط به خاطر تو هست که زنده هستم اینو باید بفهمی تنها کسی که امید به زندگی به من میده تو هستی

نم یدونم چشمام هیچ چیز رو جز تو نمی بینه شاید باور نکنی ولی به به عشقمون قسم  به هر جا نگاه میگنم جز تو رو چزی نمی بینم همه جا تو هستی ولی هیچ جا نیستی و این منو دیونه میکنه چرا

حاجی اینجاست میگم دوسش دارم دیونشم آره دیونه مریم هستم ولی مریم خودم مریم پاکخودم

قسم خورده بودم که دیگه پست نداشته باشم ولی ه خدا اینقدر مریم رو دوست دارم که از همه چیزم به خاطرش میگزرم راست گفتن مستی و راستی   نمی دون شاید حال خودم نیستم که این پست رو داشتم هر کی مست میشه می زنه و می خونه وقتی من مستم به یاد مریم خودم و وقتای خوشی که باهاش داشتم می شینم غصه می خورم  چقدر باید آدم غصه بخورم دیگه نمی تونم از طرف دو تامون حرف بزنم چون تو رو با خودم یکی نمی دونم نمی دونم چار نمی تونمبا تو حرف بزنم نمی دونم چرا نمی تونمبا تو درددل کنمن

نگاه کن بچه ها دارن اذیت می کنن نمی ذارن چیزی بنویسم همه اینجان ولی بدون تو اینقدر ینجام تنهام که حد و حساب نداره اگر لط املایی دارم منو ببخش شاید
مریم دلم نمیاد این اسموئ صدا بزنم چون خاطرات زیادی از صدا زدنش دارم

مریم دوست داترم به اندازه یه دنیا قد یه دنیا دستات رو احتیاج دارم به اندازه تمام دنیا دلم می خواد دشتام رو توی دستات بگیرم ولی نمی تونم چون با هم فاصله داریم و از هم دوریم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد