داره فکر و خیال منو می خوره دیشب وقتی داشتم می نوشتم تو حرفای منو نمی فهمی خیلی بعدش پشیمون شدم گفتم مگه میشه من که اون چیزی که اون م واست می گفتم و اونم می فهمید هی میگفتم این ظلم بزرگیه که من این حرف رو مریم بزنم

ولی وقتی صبح بهم گفتی حالا می فهمم دنیا روی سرم خراب شد گفتم پس این شش ماه مریم چهطور با من بوده یعنی واقعا نمی فهمیده من چی میگم پس چه طوری باید انتظار داشته باشم که دلش پیش من باشه

خدا مریم منو هر جا که هست پیش خودت نگهدار حواسش هم داشته باش اون علارغم اون چیزی که فکر میکنه و می خواد نشون بده خیلی دختر ساده ایه  مریم من تو رو اون جوری که دوست داشتم تصور میکردم از سادگیم نبود از صداقتی بود که باهات داشتم چون اگر واقعا می فهمیدی من توی این شش ماه چی میگم .............

نمی دونم چرا این همه وراج شدم

بلای بدی به جونم افتاده ولی بخدا اگر نگم می ترکم اگر با یکی حرف نزنم دیونه میشم چه بهتر که اون مریم خودم باشه نمی دونم می خونه یا نه ولی من این جوری فکر میکنم که می خونه

مریم من هنوزم سر حرفای خودم هستم هیچ کس جای مریم خودمو نمیگیره و اون همیشه جاش اینجاست بزار لااقل توی خیال و ذهن خودم اونو داشته باشم

خندم میگره که بعد شش ماه بهم میگی تو تحت تاثیر حرفای بابات قرار گرفتی کاش می تونستم یا بابام می تونست با من یه کله حرف بزنه تو که اینو می دومسنی چرا اینو قبول کردی چه برسه به این بخواد بشینه نصیحتم کنه

مریم شاید اینجوری به نظر برسه که من خیلی تحت تاثیر حرف قرار میگرم ولی خودت بگو توی این یک سال کی تونسته بود جز تو روی من با حرفاش تاثیر بزاره

اونم تاثیر نبود مثل این بود که دنیا رو بهم می دادن وقتی می تونستم کاری برات بکنم بخدا راست میگم صبح که از خواب بلند میشدم از خدام بود زنگ بزنی و یه کاری ازم بخوای تا بتونم یه جوری در خدمتت باشم

نمی دونم شاید دارم تاوان کارای گذشته خودم رو پس میدم ولی هر چی میگردم گناهی ه این بزگری پیدا نیمکنم که مستحق این همه عذاب باشم

مریم.......................مریم.......

مریم..........مریم.................مریم..............مریم..............مریم..................مریم.............مریم...............مریم

مریم...........مریم............مریم

مریم...................................... می دونی چقدر اسمت برات قشنگه هر وقت یادت می افتم زیر لب همش میگم مریم من مریم من مریم من مریم من..............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد